Alla inlägg under oktober 2013

Av Sia - 18 oktober 2013 22:03

Idag var jag på lager 157 Med min syster och mamma. Vi köpte typ byxor och vinter saker som vantar och sånt efter att vi hadde gjort det gick vi till enellys och åt mat det var gott men man blev jätte mätt. Men hadde jätte roligt idag. Årkade inte skriva i tor eller ons men var jätte trött -K

Av Sia - 15 oktober 2013 19:12

idag så vaknade jag 7:30 igen vet inte vrf blir så störd på det för det var bara en halvtimme kvar tills jag började men igentligen typ 45 minuter kvar men går alltid prick sju. Men i allafall idag var jag i skolan det sista ämnet vi hadde var idrott och vi skulle köra handboll men tjejer hadde då tagit spruta och behövde ibte va med men fick inte gå hem så vi frick köra pingis för det var typ det alla ville göra. Men sen blev vi lite trötta på pingis och satte på musik och börja dansa. Hadde dans idag kom hem för några minuter sen men det var jätte roligt går på dans på tisdagar    

Av Sia - 14 oktober 2013 18:46

Finns inte så mycket att berätta idag men skulle vakna kl7 men råkandevakna 7:30 så böhövde skynda mig riktigt mycket med allt och cyckla till sk0lan.  

Av Sia - 13 oktober 2013 20:51

På sommarlovet fick jag veta att jag skulle byta skola jag tyckte det var jätte läskigt liksom jag var jätte rädd att jag inte skulle trivas och att inte lärare och andra perssoner inte skulle vara så snälla och att jag inte skulle ha eller skulle få några kompisar. För nästan alla mina kompisar gick i min gamla skola och jag hadde ju gått där ända sen dagis till 5:an. Men nu har jag gått i min nya skola som börjar att bli min inte så nya skola ganska länge och tycker det är en bra skola men saknar ändå min kompisar i min gamla skola mycket

Av Sia - 13 oktober 2013 11:01

Jag har inte skrivit så mycket på min blogg på jätte länge men det är för att det var sommar och senare hände det något med min dator och vi fixa det men efter några timmar fungerade det inte det länger. Så ska försöka skriva lite mer inlägg idag och dom andra dagarna

Presentation

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards